Wanneer kan ik met iDEAL betalen?
Bij ons kun je altijd met iDEAL betalen: deze betaalmogelijkheid vind je in de kassa.
Hoe betaal ik met iDEAL?
In de kassa kan je direct kiezen voor betalen met iDEAL. Kies je eigen bank en daarna word je automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.
Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?
Als je met iDEAL betaalt, wordt dat direct verwerkt. Het kan zijn dat het even duurt voordat je betaling zichtbaar is op je factuur.
Hoe maak ik geld over naar jullie?
Wil je zelf een bedrag naar ons overmaken? Dat kan ook. Vermeld altijd je klant- & factuurnummer in de betalingsomschrijving, dan kunnen we je betaling snel verwerken.
Dit zijn onze bankgegevens:
IBAN: NL53 ABNA 0568 9344 82
Naam: Jantoo B.V. te Hengelo
Omschrijving: je klant- & factuurnummer
Waar vind ik mijn facturen?
Heb je gebruik gemaakt van Vooraf Overboeken en wil je jouw factuur betalen? In je account vind je alle facturen die je nog moet betalen. Als je al hebt betaald, vind je dit terug op het overzicht van je betalingen.
Hoe betalen jullie mijn retour terug?
Retourneer je (een deel van) je bestelling? Zodra we je retour hebben verwerkt, wordt het tegoed binnen één werkdag op je bankrekening teruggestort.